صعود متین و کاله به پلی آف در روز سقوط نوین و جواهری

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

صعود متین و کاله به پلی آف در روز سقوط نوین و جواهری
بازديد : 933



صعود متین و کاله به پلی آف در روز سقوط نوین و جواهری 1

 

هفته دهم از رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری شش مسابقه در شهرهای تهران، آمل، تبریز، یزد، کرج و کاشان برگزار شد که در پایان صعود تیم های متین ورامین و کاله مازندران به پلی آف قطعی شد و جدال پا به پای تیم های سایپا و شهرداری ارومیه برای رسیدن به پلی آف همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه تیم های نوین کشاورز و جواهری گنبد هم با قرار گرفتن در رده های یازدهم و دوازدهم سقوطشان به لیگ دسته اول قطعی شد.

در مهمترین بازی هفته دهم تیم های صدرنشین پیکان و رده سومی کاله مازندران در شهر آمل به مصاف هم رفتند و پیروز این دوئل پنچ سته تیم میزبان بود. در این بازی کاله با تکیه بر بازیکنان ملی پوش خود همچون موسوی، زرینی و قائمی توانست جبران شکست دور رفت را انجام دهد و با نتیجه 3 بر 2 تیم صدرنشین پیکان را شکست دهد. عطایی که برای رسیدن به پلی آف در این هفته ها به آب و آتش می زد دو امتیاز سرنوشت ساز را امروز به دست آورد تا مجوز صعود به پلی آف را هم کسب کند. در این بین نباید از توان پاسورهای هر دو تیم به سادگی گذشت؛ پتکوویچ در تیم کاله و حسینی در تیم پیکان امروز تمام توان فنی خود را به نمایش گذاشتند تا همه از انجام این بازی دیدنی لذت ببرند. در طرف دیگر زمین هم اکبری و شاگردانش که صعودشان به پلی آف قطعی شده بود اگرچه در این بازی شکست خوردند اما توانستند 1 امتیاز را از آملی ها بگیرند و 46 امتیازی شوند. به این ترتیب پیکان صدرنشین و کاله هم با 41 امتیاز در رده سوم باقی ماندند.

در تهران تیم های نوین کشاورز و متین ورامین به مصاف هم رفتند تا این بازی به سود تیم میهمان رقم بخورد. بازی این دو تیم در حالی به سود کارخانه و تیمش با نتیجه 3 بر صفر رقم خورد که متین جواز صعود به پلی آف را به دست آورد و در طرف مقابل هم نوین کشاورز به لیگ دسته یک سقوط کرد. متین که تنها یک پیروزی برای صعود به پلی آف نیاز داشت در این بازی آن را به دست آورد تا به این ترتیب این تیم بعد از پیکان به عنوان تیم دوم خود را در پلی آف ببیند و از این پس برای حضور در آن مرحله برنامه ریزی کند. اما نوین کشاورز با هدایت آرمات که در این فصل برخلاف فصل قبل ظاهر شد نتوانست بر امتیازات خود بیفزاید تا در هفته دهم از دور برگشت با 16 امتیاز در رده یازدهم و متین هم با 44 امتیاز در رده دوم بمانند.

اما دیگر مدعی این فصل یعنی سایپا البرز در کرج موفق به شکست آلومینیوم شد. کرجی ها که در این روزها شرایط حساسی را پشت سر می گذارند، می دانستند باید برای رسیدن به پلی آف تنها به پیروزی دست یابند و حریف امروز خود را با نتیجه 3 بر 1 مغلوب  کردند تا علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی برای بازی هفته آینده خود باروحیه ترشوند. نفرزاده که می دانست تیمش در این فصل کار سختی را دارد، برای رسیدن به جمع پلی آفی ها برنامه ای جز برد نداشت. اما آلومینیوم که این فصل هم به خوبی ظاهر شد در این بازی نتوانست پیروزی هفته گذشته اش را تکرار کند و سه امتیاز را به تیم میزبان داد تا با همان 26 امتیاز در رده نهم بماند. سایپا هم با این سه امتیاز مهم با 40 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا سرنوشت صعودش به هفته آینده موکول شود.

در یزد هم تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری ارومیه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نتیجه این بازی به سود یزدی ها رقم خورد. در این بازی پیشگامان کویر یزد که بعد از برد هفته قبل خود روحیه اش را به دست آورده بود توانست مقابل شهرداری ارومیه با قدرت ظاهر شود و در خانه با نتیجه 3 بر 2 پیروز شود. به این ترتیب شاگردان جورجویچ در تیم ارومیه ای که برای پیروزی به مصاف پیشگامان رفته بودند باید برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر پلی آف بازی هفته آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند چراکه از میام این تیم و سایپا البرز تنها یک تیم می تواند راهی پلی آف شود. به این ترتیب و با ثبت این نتیجه در جدول رده بندی تیم های شهرداری ارومیه و پیشگامان کویر یزد به ترتیب با 38 و 35 امتیاز در رده های پنجم و ششم قرار گرفتند.

در تبریز تیم شهرداری این شهر به ششمین برد خود در این فصل دست یافت. در این بازی شاگردان مساجدی به مصاف میزان مشهد رفتند  که موفق شدند این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و خود را به امتیاز 21 برساند. تبریزی ها که چند هفته ای به شکست عادت کرده بودند در بازی امروز با تکیه بر انگیزه خود مقابل مشهدی ها به برد شیرین دست یافتند تا به این ترتیب در فاصله یک هفته تا پایان دور برگشت مسابقات، در رده دهم باقی بمانند و از سقوط به لیگ دسته یک نجات یابند. اما شاگردان قوچان نژاد که در بازی قبل مقابل سایپا یک امتیاز را به دست آوردند در این بازی نتوانستند فروغ هفته قبل را داشته باشند و پیروزی و 3 امتیاز این بازی را به تیم میزبان هدیه کردند تا به این ترتیب میزان با 32 امتیاز به رده هفتم سقوط کند.

در کاشان هم تیم باریج اسانس این شهر مقابل میهمان خود جواهری گنبد به پیروزی رسید. بازی امروز برای شاگردان معدنی بسیار خوش یمن بود تا این تیم، جواهری را که این فصل با ناکامی مواجه بوده را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب سازد و به این ترتیب رقم امتیازات خود را به عدد 30 برساند. به این ترتیب هفتمین برد تیم باریج اسانس از شروع دور برگشت در روز ثبت بیستمین شکست جواهری به دست آمد تا این تیم گنبدی سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شود. جواهری گنبد با 7 امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد.

لازم به ذکر است تیم کاله باتوجه به کسب این پیروزی به علت کسب تعداد برد بیشتر نسبت به شهرداری ارومیه تحت هر شرایطی به مرحله پلی آف صعود می کند، چرا که در صورت برابر شدن امتیازات تعداد برد رده بندی را مشخص می کند.

نتایج کلی مسابقات امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه به شرح زیر است:
پیشگامان کویر یزد 3- 2 شهرداری ارومیه
(23-25 ، 25-14، 26-24، 20-25، 15-12)
 
نوین کشاورز صفر - 3 متین ورامین
(15-25 ، 25-27، 23-25)
 
شهرداری تبریز 3 – صفر میزان مشهد
(25-17 ، 25-21، 25-20)
 
کاله مازندران  3-2 پیکان تهران
(23-25، 25-21، 22-25، 25-16 ، 15-11)
 
سایپا البرز 3 – 1 آلومینیوم المهدی بندرعباس
(28-30 ، 25-19، 25-14 ، 25-21)
 
باریح اسانس کاشان 3 – صفر جواهری گنبد
(25-22، 25-19 ، 25-19)
 
به این ترتیب جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

رده

تیم

امتیاز

1

پیکان تهران

46

2

متین ورامین

44

3

کاله مازندران

41

4

سایپا البرز

40

5

شهرداری ارومیه

38

6

پیشگامان کویر

35

7

میزان خراسان

32

8

باریج اسانس

30

9

آلومینیوم المهدی

26

10

شهرداری تبریز

21

11

نوین کشاورز

16

12

جواهری گنبد

7

 




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط na3er در تاریخ 1391/11/22/0 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام وب جالبی دارین اگه مایل به تبادل لینک با ما هستین منو با نام موزیک گنبد کاووس لینک کنید و خبر بدین ممنون


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف